PR Bureau Ik ben op je | Waarom
17313
post-template-default,single,single-post,postid-17313,single-format-standard,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,footer_responsive_adv,columns-4,qode-theme-ver-17.2,qode-theme-bridge,qode_advanced_footer_responsive_1000,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive

Waarom

Waarom

Stel jezelf de vraag welke idealen ( roeping ) je hebt en hoe je deze in je bedrijf stopt. Er is een reden voor al je idealen en het is van groot belang voor je onderneming aangezien je hier klanten mee kan inspireren. Ook vergroot het je zelfvertrouwen en je richting als ondernemer en het maakt de verbinding tussen jou en anderen beter aangezien je authentiek en geloofwaardig bent met je verhaal. Storytelling is van groot belang om klanten aan je te binden, doordat verhalen het brein verrijken en je publiek wordt meegetrokken in herkenning. Verhalen brengen emotie over. Wat je voelt bij het vertellen van jouw verhaal voelen jouw toehoorders ook.

Lees & kijktip:

We willen de boeken  “Start with the why ( Begin met het waarom ) & Find your why ( Vind je waarom )’’ van Simon Sinek  van harte aanbevelen om meer verdieping te vinden in jouw waarom vragen en hoe je deze kan achterhalen totdat jouw verhaal ”The Story” voor de rest van je leven wordt. Ook op youtube zijn veel filmpjes van Simon Sinek te vinden die inspiratie geven in het vinden van jouw ‘waarom’. Hieronder 1 om mee te beginnen.

Wil je zelf met jouw ”waarom” vragen aan de slag? Kijk snel op onze online school!